Setup można powiedzieć że z potencjałem, ale dojście do 250KM wymagało trochę czasu, myślenia i testów.
Na wstępnie mapowanie zaczęliśmy od ulicy, co dało już sporą poprawę. Auto zaczęło jechać płynnie a nie „kwadratowo” na mapie którą zastałem. Można by rzec że kalibracja była nie do tego silnika a zwłaszcza tabele knock sensitivity , knock ignition limit.
Wyjściową mocą było okolice 235KM
242KM/226 NM mieliśmy po mapowanieu na ulicy.
Kalibracje na drodze miały słaby efekt, dopiero dość agresywne ustawienie zapłonu oraz czasów wałka na rolkach dały pożądany rezultat i przyjemny prosty wykres.
251KM/231NM wygenerował silnik na koniec sesji dyno.
Setup
- 104 tys. przebiegu
- rok 2005
- Kolektor ssacy skunk2pro replika portowany
- przepustnica 70mm „chinczyk”
- Dolot 3,5 krotki prosty
- Kolektor wydechowy japspeed w bandażu
- wydech 2,5 środkowy przelot, końcowy ala „mugen” katalizatora brak.
Wynik: 251KM 231NM