Update 11.2021
Zmiana map sensora na 2.5 bar Omni, aby nie wpadać w OEMowy boostcut, retune i mamy taki wynik na hamowni obciążeniowej.
Boost w trakcie pomiaru 0,74 bar.
Profesjonalnie z dbałością o szczegóły przygotowane auto oraz silnik odwdzięczyło się bezproblemowym mapowaniem oraz końcowym wynikiem „na rolkach”
Pełna spec.
Silnik b18c4
-odprężony-upg cometic 0,051′-szpilki głowicy ARP-nowy moduł oem-nowa cewka oem-świece NGK BRK7E przyklepane-olej LIQUI MOLY 5w50-oil catch tank custom kute węże ptfe flex-chłodnica oleju kute węże ptfe flex-gruba chłodnica wody 52mm rdzeń-wiatrak chłodnicy OEM-węże wody silikonowe |
Układ dolotowy
-kolektor ssacy SKUNK2 70mm(wygładzone kanały dolotowe)-IC 255x55x65 -całość z nierdzewki 2,5′-blow off HKS-przepustnica 68mm integra type r DC2
Układ wydechowy
-kolektor baran gruby, przejściówka z t3/t25 flansze
-downpipe 2,5 cala-wydech 2,5 cala z nierdzewki-końcowy tłumik przelotowy OEM LOOK 2,5cala (końcówka 89mm)
Turbo-TD04Hl-19T hybryda PERUN TURBO-chłodzenie turbiny wodą-zaślepiony zawór DV-zewnętrzny wastegate TURBOSMART oryginał 40mm
Układ paliwowy|
-przerobiona listwa wtryskowa-regulator paliwa oem b seria-pompa paliwa TI AUTOMOTIVE 255LPH-wtryski subaru top feed 440cc po sprawdzeniu wydajności i czyszczeniu
Układ napędowy
-koło zamachowe 5,1kg wyważone z dociskiem-sprzęgło : tarcza + docisk ACT żółte spiek 6 pad-skrzynia hybryda s9b + biegi z y21-szpera-opony semi slick Nankang NS-2R mieszanka średnia
Elektronika:
-STOCK ECU P28 bluetooth + ectune cal + Tunerview app
– wskaźniki EGT,Ciśnienie oleju, Boost, Temp Oleju
Boost 0,7 bar w peak @ 4600 rpm