Naprawa obrotów jałowych czyli tradycyjny problem zarówno w Civicach UFO jak i Sedanach. Przy okazji zrobiony został stage1 czyli podniesienie mocy i monentu.
Auto po ponad 200k km przebiegu jeszcze na oryginalnych świecach.
Nie kręcone do końca, pomiar czysto informacyjny czy ecu przyjął poprawnie kalibrację. Liczby nie są miarodajne ale widoczny jest gain mocy/momentu.
Pełna lista modyfikacji:
- Podniesione obroty jałowe (Naprawa opadania obrotów biegu jałowego oraz przy włączonej klimatyzacji)
- poprawa szarpania podczas jazdy w korku na biegu
- odcinka o 100 obr. wyżej
- i-VTEC wyżej o 200 obr.
- zdjęty speed limiter z 200 kmh
- zwiększona reakcja na gaz w mid throttle, gain momentu i mocy w całym zakresie obrotów.
- optymalizacja mapy przepływomierza MAF
- pomiary AFR