Apetyt rośnie … a że w NA NM jak na lekarstwo, więc pojawiło się turbo 🙂
Aby nie nadwyrężać cienkiej granicy wytrzymałości seryjnego słupka zeszliśmy finalnie na 0,66 bara.
Setup
SILNIK:
– seria B16A2
-mbc properfekt
-chłodnica wody fluidyne
-chłodnica oleju z rx8
UKŁAD PALIWOWY:
-wtryski keihin 550
-pompa paliwa dw200
UKLAD DOLOTOWY:
-rozwiercony ssący b16a2 + orurowanie 2.5 IC fmic 230x55x550 bov forge turbo TD05HR-16g6-9.8T
UKLAD WYDECHOWY:
-kolektor custom top mount +dp2.75>2.5+wydech 2.5 + końcowy ala Ktuned
UKLAD NAPĘDOWY:
-s9b
-docisk ACT Clutch Heavy Duty 650Nm + tarcza sprzęgła b18c4
ELEKTRONIKA
OBD1O P28+ECTUNE
0.7 bar 313,6KM 305Nm
0.66 bar 279.8KM 278Nm