Wytrwałość w końcu została nagrodzona.
Po małych problemach z sondą „troszeczkę” kłamiącą i kilkunastu zdalnych kalibracjach finalnie znaleźliśmy się na hamowni superflow w RS service aby doszlifować mapę.
Efekt:
251.5KM 236NM
Setup:
FN2 Type-R GP Milano Red 07R
SILNIK:
– K20z4
– wałki k20a
– wtryski 360cc
– Pompa oleju bez wałków równoważących
– Olej Motul x-cess 5w40
UKŁAD DOLOTOWY:
– kolektor ssący RBC po portingu
– Hybrid Racing Cold Air Intake 3.5″
– Hydroshield Injen
– Thermal Thorottle Body Gasket
– Thermal Inlet Gasket
UKŁAD WYDECHOWY:
– kolektor TODA + bandaż
– wydech 3 cale
ELEKTRONIKA:
– Hondata Flashpro
– wskaznik temp oleju
UKŁAD NAPĘDOWY:
– Sprzęgło Exedy
– szpera wavetrac
ZAWIESZENIE:
– gwint BC Racing , sprężyny 10/8 Kg/mm
– camber bolts
– przód camber -2.20
tył camber -1.20
UKŁAD HAMULCOWY:
– Big Brake kit 4 tłoczki Brembo
– klocki ferodo ds2500
– tarcza 330x28mm
– tył seria tarcze trw + ferodo premier
Szczegóły na forum jdm-option.pl
http://jdm-option.pl/forum/viewtopic.php?t=14885&start=0&sid=79d5494c3aaa4cde8089e5e9d894ee4a
Do zobaczenia na trackdayu 🙂