Ok. Krótko i konkretnie.
Seryjny słupek K20A2 po modyfikacjach dolotu i wydechu + strojenie Hondatą Kpro.
Mamy w końcu miarodajny wykres na dyno superflow (RS Service), więc można wrzucić dla potomnych opis projektu.
Wielkie ukłony dla właściciela auta za masę pracy włożoną we wszystkie modyfikacje oraz perfekcyjnie dobrane bolt-onsy które dały fantastyczny wynik.
SETUP
– wtryskiwacze Acura RDX 410cc / wtyczki K-TUNED
– szyna paliwowa HYBRID RACING
– regulator ciśnienia paliwa AREOMOTIVE
– wskaźnik ciśnienia paliwa MARSHALL
– filtr paliwa in line KTUNED
– cały układ paliwowy zbudowany na przewodach i złączkach SUMMIT RACING
– wydajniejsza pompa paliwa Denso
– magnetyczny korek spustowy oleju
– olej Millers CFS 5W40 NT
UKŁAD DOLOTOWY:
– kolektor ssący RBC po portnigu
– adapter pod przepustnice K-TUNED
– heatshield
– home made Cold Air Intake 3.5″/3″
– duży filtr powietrza K&N
UKŁAD WYDECHOWY:
– kolektor RCREW 2.5″
– bandaż termoizolacyjny
– wydech stal kwasoodporna 2.5″
– końcowy tłumik M-tech z końcówką 2.75″
ELEKTRONIKA:
– Hondata KPRO
– kompletny WIRE TUCK
– skrzynka bezpieczników pod deską
– akumlator w bagażniku
UKLAD NAPĘDOWY:
– skrzynia biegów EP3 polift (carbonowe synchra) po wymianie wszystkich łożysk OEM
– LSD Quaife
– FD 5.1
– 4/5 bieg DC5
– półosie HASPORT
– sprzęgło Exedy
– lżejsze koło zamachowe FN2
– K-TUNED Shifter box custom-owo zamontowany
– MTF
i masa innych modyfikacji !! o których można poczytaj TUTAJ
VIDEO
Jak widać mimo że to seryjny słupek , moc generuje się pod samą „odcinkę”. Seryjnie k20a2 kręci się do 8100 (mapa).
Podnieśliśmy limit do 8200 a mimo to silnik nadal generował moc. Jest więc potencjał na więcej …
Małego dołeczka ok 5800 nie udało się zniwelować, pomimo prób z zapłonem/paliwem/VTC.
Być może to zjawiska falowe.
Powinien być nieodczuwalny podczas jazdy na drodze.
Życzę duuużo przyczepności – zwłaszcza na pierwszym i drugim biegu 🙂