Rafał (grafix)

Pasjonat Hondy, elektroniki i designu/motion designu
Kierownik Integry DC2 JDM.

 

MODEL: Honda Integra Type R DC2
SILNIK: B18C6
UKŁAD NAPĘDOWY: S80, krótki IV i V bieg , koło zamachowe odelżone
UKŁAD DOLOTOWY: Ssący OEM, dolot OEM
UKŁAD WYDECHOWY:  kolektor 4-2-1 Toda , wydech z nierdzewki 2,5”, obecnie jeden środkowy przelotowy 🙂
ELEKTRONIKA: Crome gold @P28 by zrób to sam 🙂  , UKP w miejscu zegarka fabrycznego
ZAWIESZENIE: seria+ springi H&R
Stabilizator przód: MB6 + stock tył , camber kit na tył
KOŁA & FELGI:16” – Prodrive GC-06 z Hankook evo S1 ;15” OEM ITR z Federalem RSR
UKŁAD HAMULCOWY: stock, tarcze ATE, klocki DS 2500, tył: ferodo premier, przewody w oplocie hell, plany: 4tłoczek brembo
NADWOZIE: JDM konwersja, plany: korekta lakieru, zmiana położenia zapinek w masce
WNĘTRZE: seryjne, recaro czerwone, kierownica z odsadzeniem RRS, panel rajdowy home made
CAR-AUDIO: radio alpine , głośniki alpine carbon, VTEC
INNE: chłodnica oleju mocal+B&M racing, zegarki AG, BC Condenser, Shift light na PCS
MOC/MOMENT : 211KM/190Nm
Plany : porting głowicy, może wałeczki BC, oil catch tank,

Czasami bywa czysta więc są i fotki:







Tor w Brnie