Jak z D14 zrobić 120KM bez czapki z VTECem?
Wystarczy dobrze dobrać części. Zakręcić odrobinkę kółkiem i oczywiście dostroić paliwo/zapłon.
W przypadku tego setupu przejście na OBD1 było bezbolesne – wystarczyła typowa przejściówka z OBD2a.

Przyrost mocy i momentu względem seri daje wiele radość z jazdy.
Można na nowo odkryć auto.

Setup:

  • kolektor ssącyk d16z6
  • wtryski OEM d16z6
  • OEM 4-2-1 d-seria
  • przelot 2″
  • custom dolot 2,5″ zakończony filtrem AEM
  •  wałek d16w3
  • regulowane kółko VMS
  • wiązka i aparat zapłonowy d16y7
  • komputer P1K
  • Crome GOLD
  • 121,8 KM , 141 NM

P_20161206_081538_SRES

P_20161205_161430