Wytrwałość  w końcu została nagrodzona.
Po małych problemach z sondą  „troszeczkę” kłamiącą i kilkunastu zdalnych kalibracjach finalnie znaleźliśmy się na hamowni superflow w RS service aby doszlifować mapę.

Efekt:

251.5KM 236NM

 

WP_20160206_12_12_17_Pro

WP_20160206_11_10_25_Pro

Setup:
FN2 Type-R GP Milano Red 07R

SILNIK: 
– K20z4 
– wałki k20a 
– wtryski 360cc 
– Pompa oleju bez wałków równoważących
– Olej Motul x-cess 5w40

UKŁAD DOLOTOWY: 
– kolektor ssący RBC po portingu
– Hybrid Racing Cold Air Intake 3.5″ 
– Hydroshield Injen 
– Thermal Thorottle Body Gasket
 Thermal Inlet Gasket

UKŁAD WYDECHOWY: 

– kolektor TODA + bandaż 
– wydech 3 cale 

ELEKTRONIKA: 
– Hondata Flashpro 
– wskaznik temp oleju

UKŁAD NAPĘDOWY: 
– Sprzęgło Exedy 
– szpera wavetrac 

ZAWIESZENIE: 
– gwint BC Racing , sprężyny 10/8 Kg/mm 
– camber bolts 
– przód camber -2.20 
tył camber -1.20 

UKŁAD HAMULCOWY: 
– Big Brake kit 4 tłoczki Brembo 
– klocki ferodo ds2500 
– tarcza 330x28mm 
– tył seria tarcze trw + ferodo premier

Szczegóły na forum jdm-option.pl

http://jdm-option.pl/forum/viewtopic.php?t=14885&start=0&sid=79d5494c3aaa4cde8089e5e9d894ee4a

 

Do zobaczenia na trackdayu 🙂

 

11728829_1625699187694842_4710550700740486089_o 11852890_1190641490962800_97933234_o

_DSC7244