Co tu dużo pisać -Totalny rare!  24letnia Honda która ma wszystko a nawet więcej 🙂 ,elektryczne szyby, centralny zamek, klimatyzacja z klimatronikiem,  dimmer, podgrzewane fotele, elektrycznie składane i regulowane lusterka z EF9, spryskiwacze reflektorów  halogeny, bumper pole, TEMPOMAT 😀

A Silnikowo istna perełka.
D-seria doładowana dedykowanym JRSC z chłodzeniem wodnym  by Przema. 

Muszę przyznać że chłodzenie „robi robotę” i temperatury względem samego JRSC spadły o 20 stopni C !

Setup

    • Silnik : D16z7
    • Układ dolotowy : Jackson Racing Supercharger – chłodzony cieczą, cai
    • Układ wydechowy : kolektor 4-2-1, dwa tłumiki środkowe + końcowy poprzeczny by Ekstra Wydech, całość 2″
    • Inne modyfikacje : wtryskiwacze Subaru 440cc
    • Elektronika : OBD1 P28 , Crome Pro

Kierownik po wstępnym strojeniu setupu przyjechał na korekty, z których zrobiło się drugie strojenie 🙂 Wszystko za sprawą temperatury w dolocie, wyczyszczonych wtryskiwaczy i kilku innych modyfikacjach.

Mapa ustawiona na ulicy z bezpiecznymi zapłonami.
Doładowanie : 0,45 bara.

wykres_d16z7_JRSC

Wkrótce wydech i update 🙂