Niedawno miałem okazję ustawiać mapę do ITRa kolegi z klubu. Jak widać na wykresie z DYNo – nałożone są mapy  seryjną – strojoną na ulicy – mapą końcową dopieszoną na rolkach Auto bardzo fajnie reagowało na zmiany zapłonów, w efekcie udało się sprawnie wyrównać przebieg momentu.

AFR przy WOT na poziomie 12.9, między-gazy AFR 13.5.  ? 13.7

ps. Podziękowania dla Furiusa za pomoc w zlokalizowaniu sygnału RPM dla LM2.

Setup:

  • Silnik : B18c6
  • Układ dolotowy : Dolot z zimnym ze zderzaka, stożek K&N w puszce seryjnej
  • Układ wydechowy : 4-2-1 Toda-kopia 2,5? owinięty bandażem + przelot 2,5? na dwóch tłumikach M-Tech
  • Elektronika : ECU P28, Crome Pro
  • Moc/Moment : 213KM/197NM

afr_logworks